Monday, July 27, 2009

Wind Plus Non Stop & iPhone 3.0

Καλησπέρα σε όλους τους ελληνόφωνους.

Εδώ και καιρό έψαχνα τρόπο προκειμένου να μπορέσω να χρησιμοποιήσω στο καρτοκινητό μου το wind plus non stop, για να μπορώ να βλέπω τα emails μου, και γενικά να χρησιμοποιώ τα 40Mb της υπηρεσίας δίχως να πληρώνω τα μαλλιά της κεφαλής μου. Από την άλλη δεν ήθελα ή δεν πείραζα αρκετά τα αρχεία του συστήματος του τηλεφώνου, προκειμένου να βάλω proxy server που ζητάει ναι μεν η wind, δεν παρέχει το iPhone από το ίδιο το σύστημά του. Η λύση δεν έρχεται πλέον με το βρωμο swirlymms(²) που θα δείτε αλλού, αλλά είναι υπογεγραμμένο από την ίδια την apple.

Υποθέτω ότι για να χρησιμοποιείτε το iPhone, θα έχετε καβάτζα και ένα windows Xp/Vista. Σε όσους παρακολουθούν το blog μου, that's a first. Δε φημίζομαι να προτείνω εφαρμογές για windows, αλλά αφού η η *$#@^£ Apple δεν έχει βγάλει τίποτα για το linux, τί να κάνουμε; Πίσω στο θέμα μας. Κατεβάζετε από εδώ το iPhone Configuration Utility.

Καταρχάς στείλετε μήνυμα στο 19349 την λέξη PLUS για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία και να μην χρεωθείτε κανένα 50€ από εκεί που δεν το περιμένετε. Η υπηρεσία στοιχίζει 4€ και έχει ισχύ για ένα μήνα καθώς και 40Mb για όλον τον μήνα σε sites πλην του wind Plus(εκεί είναι δωρεάν και απεριόριστο...φαγούρα μας). Τα 40Mb είναι ικανοποιητικά για μια μέση χρήση, trust me.

Ανοίγετε την εφαρμογή, πηγαίνετε αριστερά στο configuration profiles, φτιάξτε ένα νέο (δώσε του ένα name και έναν identifier) και μην πειράξετε τίποτα άλλο. Τώρα πηγαίντε στο τέλος στο advanced (payload detail) και βάλτε
apn: gwap.b-online.gr
username: wap
password: wap
και τέλος το ποθητό
proxy server and port: 192.168.200.10:9401


Ανεβάστε (κάντε δηλαδή install) στο iPhone σας et voilà! Τώρα θα μπορείτε να τρέξετε τον safari, να μπείτε στο gmail σας (πράγμα που παλιά με το swirlymms δε γινόταν από την αρχή, αλλά έπρεπε να το έχετε στην cache και να πατάτε refresh), να στείλετε από τις εφαρμογές διάφορα δεδομένα (βλέπε shazam και αναγνώριση τραγουδιών) κ.ά.

Βέβαια, να προσθέσω ότι έτσι χάνονται οι βρωμορυθμίσεις των mms(βλ. activatemms2g), αλλά κάπου θα την βρω την άκρη. Στο κάτω κάτω της γραφής, τί να το κάνετε το mms όταν έχετε ολόκληρο email που μπορείτε να στείλετε... Περιμένω σχόλια...

26 comments:

  1. Καλησπερα φιλε.
    Πολυ ενδιαφέρον αλλα δεν μου δουλευει... Εχω ενα iPhone 3gs (jail+unlock).
    Kανω την εγκατασταση των ρυθμίσεων, μετα επανεκιννηση αλλα κ παλι δεν μπορει να συνδεθει πουθενα...
    Τι μπορει να φταιει?

    ReplyDelete
  2. Πολύ περίεργο. Αυτό είναι το επίσημο πρόγραμμα της Apple. Είσαι σίγουρος ότι τα έκανες σωστά;

    Στα υπόλοιπα πεδία δεν χρειάζεται να τα έχεις συμπληρώσει, παρά μόνο το advanced. Έχεις σίγουρα ενεργοποιήσει Wind Non Stop Plus?

    Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

    ReplyDelete
  3. και σε μενα φαινεται περιεργο. Θα σβησω το προφιλ κ θα δοκιμασω καποιες φορες ακομα.

    ReplyDelete
  4. Μήπως έχεις αλλάξει από κάποιο άλλο site τα αρχεία του συστήματος; Εγώ έκανα clean installation και μετά αμέσως έβαλα αυτό το προφίλ και όλα μου δουλεύουν όπως μου δούλευαν πριν από καιρό μέσω τρόπου swirlymms.

    ReplyDelete
  5. Ισως παιζει κ αυτο-οταν το πειραζα για να βαλω swirlymms . πηγα να κανω Restore αλλα θελει να κανει κ update οποτε θα φαω ακυρο με jailbreak και Unlock. θα περιμενω μαλλον την 3.1.

    ReplyDelete
  6. Ολα οκ. Τελικα εκανα απλά επαναφορα ρυθμίσεων δικτύου νεο προφίλ, εδωσα ρυθμίσεις και μετα απο λιγες προσπαθειες μου δουλεψε. Το μόνο προβλημα ειναι οτι σε πολλες σελιδες δεν μου εμφανιζει ελληνικα γραμματα αλλα κωδικοποιημένα...
    Ευχαριστώ nickolasnix ;)

    ReplyDelete
  7. Χαίρομαι.

    Υπαχουν δύο προβλήματα (που ούτως ή άλλως θα τα συναντούσες με το swirlymms)

    Το πρώτο, όπως είπες, είναι ότι θα τα βλέπεις κωδικοποιημένα σε άλλη μορφή. Δυστυχώς ο mobile safari δεν έχει τέτοια ρύθμιση... Είναι λίγο αργοί στην Apple. Η (μερική) λύση είναι (όταν ψάχνεις μέσω google) να πατάς το cached και όχι κατευθείαν το link.

    Το δεύτερο είναι ότι δεν parsάρει σωστά μέσω του proxy της Wind σωστά μερικά xml. Tο gmail δεν έχει τέτοιο πρόβλημα όπως και αρκετές άλλες σελίδες. Άλλες πάλι το έχουν...

    Ίσως εάν λέγαμε στην wind να βγάλει κάποια στιγμή το wap και να μας αφήνει με απλό internet δίχως proxy (όπως κάνει η vodafone) τότε να είχαμε και το κεφάλι μας ήσυχο.

    Πάω να δοκιμάσω με tethering τί γίνεται, γιατί ένα φίλος μου μού είπε ότι στο laptop μέσω iPhone τις βλέπει κανονικά τις σελίδες που ο mobile safari μας πετάει το xml parse error.

    Καλή συνέχεια.

    ReplyDelete
  8. Καταρχάς θέλω να πω οτί μας έλυσες τα χέρια και δε καθόμαστε πια να πειράζουμε αρχεία συστήματος!
    Όταν λες clean installation τι εννοείς και πως γίνεται;
    Ευχαριστώ εκ το προτερων!

    ReplyDelete
  9. apn: gwap.b-online.gr
    username: wap
    password: wap
    και τέλος το ποθητό
    proxy server and port: 192.168.200.10:9401

    καλησπέρα είναι εύκολο να μου εξηγήσεις που ακριβώς θα βάλω αυτές τις ρυθμίσεις???

    το iphone που έχω είναι ελληνικό και με έκδοση 3.0

    που βάζουμε proxy kai port????

    ReplyDelete
  10. δουλέυει με το Iphone O.S 3.1;;;

    ReplyDelete
  11. Ναι, δουλεύει και με OS 3.1!

    Σ'ευχαριστούμε πολύ Νικόλα!
    Αν και λίγα τα 40mb, μερικές φορές είναι απαραίτητα.

    ReplyDelete
  12. Ναι, το έχω κάνει κι εγώ... Μέσω tethering τα βλέπει κανονικά... Ούτε xml parse errors ούτε τίποτα. Οπότε αν το χρειαστείτε σε διακοπές και έχετε και ένα laptopάκι είστε jet.

    ReplyDelete
  13. Δουλεύει και με 3.1

    ReplyDelete
  14. Όπως λέω και στο ποστ: Κατεβάζεις την εφαρμογή που λέω και μετά "Ανοίγετε την εφαρμογή, πηγαίνετε αριστερά στο configuration profiles, φτιάξτε ένα νέο (δώσε του ένα name και έναν identifier) και μην πειράξετε τίποτα άλλο. Τώρα πηγαίντε στο τέλος στο advanced (payload detail) και" βάλτε τις ρυθμίσεις.

    Κατεβάζεις την εφαρμογή, την εγκαθιστάς, την ανοίγεις έχοντας συνδεδεμένο το iPhone και του βάζεις/ανεβάζεις το προφίλ.

    ReplyDelete
  15. ρε παιδιά όλα καλα βάζω τις ρυθμίσεις τις βλέπω στις ρυθμίσεις του κινητού μου λέει verified αλλά δεν μου τρέχει. είμαι στο σημείο που κάνω install στο κινητό. αυτό το et voilà τί είναι περνάω κάποιο άλλο πρόγραμμα στο κινητό?αυτό εδώ δεν κατάλαβα: "Κατεβάζεις την εφαρμογή, την εγκαθιστάς, την ανοίγεις έχοντας συνδεδεμένο το iPhone και του βάζεις/ανεβάζεις το προφίλ. αν μπορείτε κάποια βοήθεια

    ReplyDelete
  16. λοιπόν.
    έχω το iphone 2g με 3.1 πάνω
    εκανα εγκατάσταση όλα οκ.

    - καιρός, rss, facebook: ανανεώνονται κανονικά
    - safari: μερικά τα φορτώνει αλλά δύσκολα, και άλλα καθόλου.
    - mail: δεν μπορεί να δουλέψει καθόλου με το gwap. δούλεψε μόνο όταν έβαλα στο gint.b-online.gr (κενό password username) αλλά δεν συνδεόταν καμιά άλλη εφαρμογή.

    Κάποια λύση;

    ReplyDelete
  17. et voilà σημαίνει ότι θα έπρεπε να σου δουλεύει... Μήπως έχεις βάλει πολλές ρυθμίσεις; Εάν είναι έτσι, δοκίμασε να τις βγάλεις και να αφήσεις μόνο την του wap. Εφόσον τις βλέπεις τις ρυθμίσεις από το κινητό (Ρυθμίσεις=>Γενικά=
    >Δίκτυο=>Κινητό δίκτυο δεδομένων να σου τα έχει συμπληρωμένα) τότε πραγματικά δεν ξέρω τί φταίει.

    ReplyDelete
  18. Απ'ότι θυμάμαι (γιατί έχω καιρό να μπω στα Windows) έχει άλλες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα από επάνω. Αυτό δεν το έχω δοκιμάσει, εάν τις δοκιμάσεις και το κάνεις πες μας κι εμάς. Πάντως εγώ έχω gmail και μπαίνω από τον Safari κάθε φορά που θέλω να τα δω.

    ReplyDelete
  19. Περιττό βέβαια να σου πω Γιάννη, ότι εάν είχες βάλει το SwirlyMms είναι πολύ πιθανό αυτό να οφείλεται για τον λόγο που δεν συνδέεσαι... Οπότε restore και δοκίμασε ξανά την μέθοδο που λέω.

    ReplyDelete
  20. παιδια εγω χρησιμπποιω imode , και χρειαζεται να βαλω και ρυθμιση πορτας https, που ειναι διαφορετικη απο την http.τι κανω?

    ReplyDelete
  21. δεν γνωρίζω... εάν ξέρει κανείς άλλος...

    ReplyDelete
  22. Sorry , απλά επειδή πληγώθηκα μία φόρα πρέπει να σιγουρευτώ.
    Καταρχάς έχω σύνδεση Wind, παλιά είχα ενεργοποιήσει το non-stop και μου έσκασε ένας μεγαλούτσικος λογαριασμός(580 ευρώ).
    Και έρχομαι στο δια ταύτα, με αυτόν τον οδηγό θα μπορώ να έχω facebook, messenger, mail που με ενδιαφέρουν αρχικά, και να μπορώ να διαβάζω κανά blog απ'το safari;;;
    Θα υπάρχει επιπλέον χρέωση κάθε φορά που μπαίνω και ενεργοποιώ την σύνδεση;
    Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω για όλες αυτές της πληροφορίες και να πω και το μπανάλ αλλά συγχαρητήριά για το blog. Μπήκα με αφορμή το Iphone, αλλά βλέπω πολλά ενδιαφέροντα πραγματάκια.

    Ηλίας

    ReplyDelete
  23. Αρκεί να μην ξεπεράσεις τα 40Mb. Κατά τα άλλα μπορείς να βλέπεις πόσα Mb σου μένουν απλά στέλνοντας την λεξη CHECK στο 19349.

    Έτσι θα βλέπεις όιτ χρεώνεσαι από αυτά τα Μb και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν σου φεύγουν από αλλού τα λεφτά.

    ReplyDelete
  24. Ευχαριστώ Nickola , μια τελευταία ερώτηση, όταν είμαι σε wifi υπάρχει τρόπος να το απενεργοποιώ εύκολα; ώστε να μην καίω άδικα τα mb?

    ReplyDelete
  25. Sbsettings στο Cydia... Με ένα απλό scroll του δακτύλου σου στην μπάρα όπου φαίνονται τα στοιχεία του δικτύου και της ώρας, θα μπορείς να απενργοποιείς το edge (δες το more->toggles)

    ReplyDelete
  26. http://nickolasnix.wordpress.com/2010/03/15/wind-adsm-non-stop-iphone/

    ReplyDelete